2016. december 24., szombat

Karácsonyi csillagok

Egyszerű karácsonyi csillagok fehér, zöld és bordós színben innen: http://jellywares.blogspot.hu/2012/11/jelly-xmas-star-tutorial-revisited.html?m=1



Különféle mercerizált pamutfonalakat használtam 3-mas tűvel horgolva. Nagyon könnyű minta,és ahogyan a ravelry-s projektek között böngésztem, úgy tűnt, szép csillag alakúra is formázható.

Pár elkészült darab után életemben először kipróbáltam a keményítést, de az első darabok után ezt most idő hiányában mégsem folytattam. Ugyanis az első oldat, amit kipróbáltam, sajnos nem vált be, a színeseken meglehetősen kiült a massza száradás után. Pedig jóval csücskösebb csillagokat sikerült úgy formálnom, mint a nedves formára igazítással. Úgy döntöttem, ezt majd valamikor máskor folytatom, most maradok a nedves, vasalós formára igazítás mellett.

Egy-egy gombbal megvarrva akasztós díszek készültek a csillagokból.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.