2015. november 12., csütörtök

Lila-kék

A fonalasdobozaim mélyén találtam ezt a befejezetlen nagyimintás...mit is?





Olyan szépek a színei az őszi napsütésben.

Nem is tudom, mikor kezdtem még ezt el. Az biztos, hogy valamikor régebben, mikor még ismerkedtem a nagyimintával. És már azt is elfelejtettem, mit szerettem volna belőle. Talán valamilyen lakástextíliát.

Úgy döntöttem, most mentem belőle, ami menthető, így, ebben a formában, méretben és minőségben. Nagyobbra nincs kedvem horgolni, az egyenetlenségeket most nincs motivációm kiigazítani, de a színei még mindig tetszenek, feltehetően a lányoknak is. Varrtam egy párnabelsőt, amit tömővatelinnel töltöttem meg, majd összevarrtam a nagyikezdeményt külső párnahuzatnak. Gombolás nem készült rá, nem levehető a belső huzatról.


tű: talán 3-mas, vagy 3,5
fonalak: Red Heart Baby (100 % akryl), és két egyéb pamutfonal, hasonló vastagságban, amiknek a neve már a feledés homályába veszett ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.