2015. október 21., szerda

Őszi eper

Ezt most csak úgy sebtében készítettem, az őszi miniatűr eperföld telepítésével egyidőben.

" Na de anya, az eper nem rózsaszín, hanem piros!" - hangzott az első felkiáltás...na de én most ilyen színű fonalakat tudtam  előkapni. Az eper magvai is hol sárgák lettek, hol fehérek.

Azért lehet, hogy többre is szükség lesz, nehezen osztozik meg a két lány négy szem epren, ráadásul egy kosárkában ;
 






A minta a Ravelry-ről való: http://www.ravelry.com/patterns/library/strawberry-9
Ez az amigurumi minta elég egyszerű ahhoz, hogy még én is tudjam követni, és szerencsére az összevarrása sem olyan bonyolult, hogy el lehessen rontani.


Úgy döntöttem, a kosárhoz is követek egy mintát, hátha így egyenletesebb lesz a szaporítás, mintha csak úgy fejből csinálom.
Ravelry: http://www.ravelry.com/patterns/library/rainbow-nesting-bowls-2
Most tudtam meg a leírásból azt is, mitől lesz valóban kerek egy ilyen alj, és nem hatszögletű. A színváltásokat azért inkább nem fotóztam le, azon még jócskán van mit javítani. Annak viszont örültem volna, ha van olyan tartása a kosárkának, mint az eredeti képen, de ahhoz valószínűleg más összetételű fonalból kellett volna horgolnom.

fonal:
- Schachenmayr Catania
- Steinbach Wolle Capri
- és egyéb hasonló tulajdonságú pamutfonal

tű: 2,5-es

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.