2015. október 20., kedd

Jeges - Iceland pulcsi készen

A vége az lett ennek a fonalpárosításnak, hogy a pulcsi az aljára ismét beszínesedett. Sajnos a fehér fonal közel sem bírt olyan kedvező tulajdonságokkal, mint a Camilla, így a kifehéredés ötletét elvetettem kötés közben. Szerencsére a pulcsi kis tulajdonosa nem bánta ezt.

A nyaka megmaradt olyannak, ahogyan a kezdés adta, így egy kicsit visszapöndörödik. Szerencsére nem is túl bő, és nem is szűk, ez utóbbi viszont nagyon fontos.

Az ujját úgy kötöttem, csak hogy a fogyasztás egyszerűbben számolható legyen, hogy kötöttem bele két szem fordítottat. Így nem kellett folyton szemjelölőznöm, és utólag is viszonylag könnyű volt megszámolnom a sorokat, mikor fogyasztottam, mikor a második ujj kötésére került a sor. Esetleg legközelebb köthetném egyszerre a két ujját, akkor még az ilyen apró bosszankodások is elkerülhetőek.

A raglán vonal most nagyon tetszik ebben a formában: elöl-hátul bökve szaporítottam úgy, hogy hagytam közte két elválasztó sima szemet.












fonal:
- Ice Yarns Camilla Cotton, színátmenetes (100% pamut)
- egyéb, elvileg hasonló tulajdonságokkal bíró fehér mercerizált pamutfonal

tű: 3,5-es 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.