2014. december 5., péntek

Pamut tunika (Strimma)

Nagyon régóta hevert ez a darab félretéve. Nyárra, nyár végére sem lett készen, ősszel, a hűvösebb idő beálltával meg nem láttam értelmét folytatni. Aztán mégis úgy döntöttem, be kéne még idén fejezni, nehogy a célszemély kinője :) Próbálgatás közben jöttem rá, hogy lehet ezt hosszú ujjú felső felett is hordani tunikaként, nem szükséges ehhez feltétlenül nyár.

Nem szeretek szálakat eldolgozni, meg karöltőnél szemeket felszedni...de hát ha készen szeretnék tudni egy darabot, ezt is meg kell csinálni.

Így a végén lemérve összesen 303 gramm fonal van benne. A sötét rózsaszínből kevesebb mint egy gombolyag ment bele. Drops muskat, fényes felületű, kicsit vastagabb pamutfonal. 4,5-es tűvel kötöttem.

minta innen: http://www.ravelry.com/patterns/library/strimma 

Az alját fodrosítottam. 

Szerintem gyönyörű a felülete ennek a fonálnak kötve, annyira szép fényes, szinte csillogó. Azért kötés közben ügyelni kellett a szálakra, hajlamos szétcsúszni a fonál.







a célszemély örül




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.