2014. december 23., kedd

Fázisfotó a téli tunikáról

Így egy nappal karácsony előtt itt tartok:


Nagyon tetszik a tunika alja, hogy sikerült ilyen szép fodrosra megoldanom.

Az ujjak még befejezésre várnak, jelenleg egy-egy fonaldarab van belefűzfe az ujja részhez.

Nézegettem különféle leláncolás változatokról videókat, de mivel a leláncolást vonatutazás közben kiviteleztem, így csak az emlékezetemre hagyatkozhattam közben, és természetesen nem jól emlékeztem. Úgy döntöttem, a fokozott rugalmasság érdekében minden szemnél teszek egy ráhajtást, és az így keletkezett kvázi két szemet bújtatom vissza az előzőbe a kötőtűvel. Nekem nagyon tetszik az eredmény. Ugyan egy elég széles szegély keletkezett így, de rendkívül rugalmas, picit sem húzza össze a ruhadarabot.

Így néz ki a mintasor a közepén, egyelőre bármiféle simítgatás nélkül:






Azon gondolkozom, hogy azért egy óvatos átgőzölést vasalóval mégiscsak fogok csinálni, hátha igazít egy kicsit a szemeken.


Összességében nagyon megtetszett ez a fonal. Könnyű vele dolgozni, nagyon finomak a színátmenetek, a végeredmény nagyon puha, munka közben is jól fekszik, nem csikorgós műszál.

fonal: Yarnart Baby Active, 100 % akrylfonal

Mennyiségét tekintve most majdnem 20 dkg-nál tartok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.