2014. december 15., hétfő

Nyakmelegítő modell nélkül

Készen van a nyakmelegítő. Nem tudom, vajon mennyire látszik a képen, de bizony a szaporítás vonala nem egészen olyan lett, mint az eredeti modellen. Mindegyik szaporítás vonal ugyanabba az irányba dől, így az egész olyan kerek, spirálszerű formát ölt, nem pedig széttart, mint az eredeti modellen. Végülis rendben van így is, hasonlóan kerekedő, csak hát mégsem olyan, mint az eredeti. Mikor rájöttem, már nem akartam visszabontani.

Az eredeti modell jelenleg nem óhajtja hordani - mindig is probléma volt a nyak körül viselt dolgokkal, sállal, garbóval. Tulajdonképpen garbót még soha nem hordott a leányzó. És hiába szeretem én ezt a megoldást, úgy tűnik, a gyereknek mégsem tetszik. Pedig pihe-puha, finom bambusz-gyapjú összetételű fonalból készült, de a nyak körülölelése mégsem tetszik neki. Egyelőre ajándék lesz belőle, mert a szomszéd hat éves kislánynak viszont azonnal megtetszett.









Nem mértem meg pontosan, de az egész nem sokkal több 5 dkg-nál. A málnapiros színből kicsivel több mint egy gombolyag ment bele, plusz a másik két színből egy kevéske.

fonal: Cheval Blanc Bamboulene (50% gyapjú, 50% bambusz)
tű: 4-es
minta: http://www.ravelry.com/patterns/library/basic-neckwarmer

Magamnak megpróbálok majd egy hasonlót készíteni megfelelően futó szaporításvonallal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.