2017. november 4., szombat

Cirmoska

Őszi szünetben nagyot lendült előre ez a Drops modell alapján készülő pulóver.

minta innen: https://www.garnstudio.com/pattern.php?id=8061&cid=19

Eredetileg kétségekkel kezdtem el ebből a fonalból ezt a modellt: vastag a fonal, túl szőrős, nem látszik a minta a cirmos fonal szálai között. Vártam a pontot, mikor döntök úgy, hogy akkor ezt most mégis inkább lebontom.

Aztán megszerettem, megtetszett. Elképzeltem, hogy olyan nagy, vastag, mackós pulcsi lesz, téliesen hideg cirmos színekkel. Ráadásul ha már átküzdöttem magam ezen a raglánon végigfutó mintán, és mégis úgy tűnik, hogy mutat ez valahogyan, ugyan nagyon más karakterrel, mint az eredeti modell, akkor bizony marad.







Miközben még mindig virágoznak a pillangóvirágok, az őszirózsákkal együtt:






 A nyakát rövidített sorokkal formáztam, hogy mégis legyen némi magasságkülönbség az eleje és a hátulja között.

A fonal pozitív és negatív értelemben is csalódás. A színei nagyon tetszenek ennek a cirmosan, különböző színekből összesodort fonalnak. Viszont több gombolyag is több darabból ált eddig, többször is csomóznom kellett egy-egy gombolyag közben.

fonal: Alpaca Colors az Ice Yarns-tól  (20% alpaca, 50% gyapjú, 30% akril), 5-ös tűvel kötve






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.