2017. október 12., csütörtök

A túl sötét pulcsi



Ez a bejegyzés még valamikor kora tavasszal készült, és valahogyan nem került ide ki... na most, a másik Magic Fine-ból készült pulcsival együtt elért ide is :)

Kivilágosodott az idő, jön a tavasz. A kertben már bújnak ki a tulipánok, a nárciszok.
Ebben a fényben nem is tűnik olyan sötétnek ez a pulcsi, ami télen még annak látszott.







Némi gondolkozás után meghagytam kunkorira az alját, az ujja végét és a nyakát. A nyakán utólag felszedtem a szemeket, és még pár sornyi simakötéses kunkorit kötöttem hozzá.

Szeretem, hogy ennyire könnyű az egész pulcsi (33 dkg összesen), mégis jó meleg.


2 megjegyzés:

  1. Nekem sem tűnik sötétnek, sőt, vidámnak látom, vidámnak és nagyon szépnek!

    VálaszTörlés
  2. Örülök, ha kívülről nézve is így tűnik!

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.