2014. augusztus 9., szombat

Első kendőm

A fonalboltban elbűvölődtem a sok színátmenetes, sokat ígérő akrylfonaltól. Sokat ígérő, hiszen a címke szerint antipilling, nem bolyhosodik, mosógépbe tehető, puha, és puha is marad . Hát így legyen :)

fonal: Himalaya Everyday Rengarenk, 22 dkg, 100% akrylfonal
4,5-es horgolótű

minta: Morpho Shawlette
http://www.ravelry.com/patterns/library/morpho-shawlette


Többféle mintát próbáltam belőle kötni is, horgolni is, végül ez lett belőle. A fonal színátmeneti élesek, én pedig semmiképpen nem akartam olyasmit belőle, ahol tömbökben jelennek meg a színek. Próbáltam belőle kötni egy mintát rövidített sorokkal, az is egészen jól hozta ki a színeket, de végül maradtam ennél a kendőnél, ami az első kendőm lett. Eddig nem igazán állt szándékomban kendőt készíteni, valahogyan nehezen tudom elképzelni őket használat közben. Ennek a mintája viszont ideálisnak tűnt elsőre, és igazán annyira illik ehhez a fonalhoz. Tervezek készíteni hozzá egy sapkát is, ha már így alakult  a helyzet.

Nagyon kellemes az ujjak közé fogni, valóban nagyon-nagyon puha, kellemes, kicsit meleg tapintású, csöppet sem hasonlít az eddig általam próbált akrylfonalakhoz. Remélem, hogy kellemes tulajdonságait használat közben is megőrzi majd.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.