2014. április 20., vasárnap

Nyúlparádé




"Anya, ugye létezik a húsvéti nyúl?"
" Milyen húsvéti nyúl? (Nem tudtam mire vélni a dolgot...)
" Hát tudod, aki a csokitojásokat hozza, és beleteszi a tojástartóba!" (További kérdezősködés után kiderült számomra, hogy óvodabeli találmányról van szó.)




Csak készen lett a húsvétra a nyúlcsalád!
A gyerekek legalábbis nyúlcsaládot játszanak vele, megvan melyik az apa meg az anyanyúl, meg a gyerekek.



Mire odáig jutottam, hogy összevarrjam a nyulakat,k és már csak a pom-pom farkuk hiányzott, rájöttem, hogy bizony elfelejtettem, hogyan is készítettem pontosan az első ilyet. Rémlett valami egy papírkarikáról, meg villáról, de inkább kerestem egy leírást róla. Most ezen leírás alapján az ujjaimra tekertem a fonalat. Mondhatom, sokkal egyszerűbb volt így az egész művelet. Közben jöttek a kívánságok, hozták nekem oda a fonalgombócokat, miből is készüljön a pom-pom: a rózsaszín nyuszi rózsaszín színátmenetes farkat szeretett volna, a lila nyuszi meg rózsaszín színátmenetest lilával keverve.





Pom-pom készítő tutorial:
http://www.domestifluff.com/2008/10/how-to-make-pom-pom-flowers/

A fülek kissé kuszák lettek, mind méretezésben (egyik egy sorral kevesebb, szűkebb is esetleg, másik több, szélesebb), mind fölvarrásban, de annyi baj legyen, a célnak tökéletesen megfelelnek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.