2020. március 3., kedd

Kis színes

Nagyon régóta gyűjtögetek mindenféle lakástextilekhez mintákat, terveket. Eddig egy párnahuzat született, és több takaró.

A párnahuzatot mindenképpen szerettem volna tökéletesíteni. Az előzőn nem oldottam meg, hogy lehúzható legyen, és ugyan a párnával együtt kimosható, ez mégsem igazán jó megoldás.

Ez a gombolásos megoldás tűnt a legpraktikusabbnak, hogy a gombok ne a párna közepén, vagy legalábbis ne közvetlenül a felületén legyenek, hanem a szélén. Talán így a legkevésbé zavaró kényelmi szempontból.




A fonal maradék Magic Bulky az Ice Yarns-tól, 6-os tűvel tudtam horgolni, jó gyorsan haladt így. Mondhatni, hogy két estés filmnézés alatt elkészült. Összesen 250 gramm fonal ment bele.

Egy clusteres mintát néztem ki erre célra, csak mert szerettem volna valami újat kipróbálni. Az első képen látszik, hogy a minta egy sorát először nem jó helyre böktem. A további sorokban már javítottam, de maradtak az első sorok is, nem bontottam. Elég kényelmes a párna így is :)





A hóvirágok azóta is rendületlenül virítanak a kertben.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.