2020. március 22., vasárnap

Nagyinégyzet készül

Jön a tavasz. A tavasz, aki nem tudta, hogy járvány van, csak a természet rendje szerint működik. Még jobban felértékelődik most a kert, bár eddig is tudtuk, mennyire jó ez. Milyen jó most ránézni a kertre, milyen jó visszagondolni arra, hogy ősszel tettünk a kertért, a virágokért, a bokrokért. Így most itt vannak, bontogatják szirmaikat, mi pedig gyönyörködhetünk bennük.




Hihetetlen, hogy így egy év elteltével mennyivel több virág lesz rajta, mint tavaly volt.

Az első kinyílt nárcisz, amit minden évben lefényképezek:

Ősszel ültettem egy kis aranyeső bokrot. ugyanolyan aprócska most is, de már megjelentek rajta az első virágok.



Az első hét kaotikus működése után csak ülök, filmet nézünk, és én horgolok...Ezek a fonalak régóta itt várnak, hogy egyszer valami legyen belőlük: régi Barka fonal, régen vásárolt pamut-gyapjú kevert fonal a drops-tól, egy-egy újabb gombolyag az Ice Yarns-tól.

Régi tervem, hogy összehozzak egy horgolt pulcsit. Már volt belekezdés, lebontás is elég... Ez egy nagyinégyzet nyomán indul. Az újabb kezdőlökést ehhez a darabhoz az egyik kedvenc blogom szerzőjétől láttam, aki a közelmúltban horgolta ezt a nagyon tetszetős darabot, szintén egy nagyinégyzetből kiindulva:

http://tojazdzid.blogspot.com/2020/02/szydekowy-z-kwadratow.html



Én most megpróbáltam az oldalát formálni kissé. Meglátjuk, hová alakul majd ez a darab.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.