2019. november 22., péntek

Őszi kendő pasztellszínekben

Készen van a kendő. Szép méretes lett.

Végre találtam és megvalósítottam egy olyan fazont, amelyben a benyúló háromszög nem olyan mélyen van, a kendő szélessége jobban dominál.

Maga a fonal, az Ice Yarns Cotton Silk inkább tavaszi-nyári időjárásra való. Viszont ebben az enyhe őszben kifejezetten jól esett ezt a kissé hűs, csak enyhén meleg fonalat kötni. Mivel ilyen jó méretes lett a kendő, többször körbetekerhető, enyhe őszi időben még valamicskét melegít is. 




Végül 275 grammnyi fonal ment bele. Elvileg mindegyik színből 2-2 gombolyagot  kötöttem volna bele, nem féltetlenül szimmetrikus elrendezésben terveztem. Azonban a második sávnál a barackszínű gombolyag olyannyira összekuszálódott, nekem pedig nem volt elég türelmem kibogozni, hogy az ennyiben maradt.

Nagyon lágy esésű ez a fonal, tulajdonképpen mondhatom, hogy semmi tartása nincs ezzel a lustakötéssel. Ez egy kendőnél rendben is van.




A nedves, enyhe ősz képei úton-útfélen:

egy kis lilás

egy kis fehér-barna kontraszt


sárguló-színesedő, elszáradó falevelek



egy kis halványzöld


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.