2018. szeptember 22., szombat

Kékben


Tulajdonképpen egy hónapja készen van, csak az utóbbi pár hétben nem igazán volt időm a bloggal foglalkozni. Nyár végén hordta is párszor: "nagyon puha, nagyon kényelmes", volt a reakció.

A fonal Himalaya perlina (50% akril, 50% pamut), tényleg nagyon-nagyon puha fonal. Valamivel vékonyabb a hasonló összetételő Cotton Goldnál, viszont puhább tapintású is. Meglepően alig van tartása, nagyon lágy esésű lesz a belőle készült ruhadarab.

Egy olyan modellt alakítottam át, amit egyszer már kötöttem a kisebbnek, csak rózsaszínben. Íme a modell forrása: https://www.ravelry.com/patterns/library/raglan-top-with-eyelet-cables
A karikás csavart minta futását némileg módosítottam: az elején jóval sűrűbben, több sorban fut, de nem végig lefelé, csak a színváltásig, a raglán befejeztével pedig az oldalán is végigfut.
A nyakát is átalakítottam. Most itt nincs lefényképezve, de az eleje valamivel lejjebb van, a hátulja följebb: nem kötöttem össze rögtön a kört, így a hátulja pár sorral magasabb.




A szabását enyhén A - vonalúra alakítottam. Az oldalán és a közepén is futnak pár soronként szaporítások.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.