2017. április 7., péntek

Tavaszias

A mai napon éppen újból zordabb hőmérsékleti viszonyokat érzékelünk. Ám az elmúlt nagyjából két hét igazán friss, időnként kifejezetten meleg, tavaszias volt. Az északi fekvésű kertben a virágaink ugyan valamelyest késve, de mégiscsak virágba borultak.







Egyúttal az újabb hullámos óriástakaró is használatba került, bár még pár szál kilóg belőle, eldolgozásra várva.




Ennek a takarónak a horgolása a fonalak rendelkezésre állását tekintve igencsak kalandosra sikerült. A Gombolydánál a Himalaya Everyday fonalak jó ideje állandósultnak tűntek. Komolyan arra számítottam, hogy szinte bármikor bármilyen színűt kaphatok bármilyen mennyiségben. Horgoltam már ebből a fonalból egy hasonló méretű takarót, és teljes lelki nyugalommal két részletben szereztem be hozzá a fonalat. Egy alkalommal azért anyagilag elég megterhelő lett volna, másrészről szerettem volna bizonyos mennyiségű fonallal kipróbálni, biztosan működik-e ez a projekt ebből a fonalból. Úgy gondoltam, ez bizonyosan most is működni fog. A tél folyamán azonban úgy tűnt, valamiért nagyon sokaknak ez a fonal tetszett meg, meglehetősen kifogytak a Gombolyda készletei. Az üzlethez tartozó csoport oldalán már gyűltek a várakozó kézimunkázók az újabb fonalszállítmányra - amiből sajnos pár szín mégsem érkezett meg.

A világos rózsaszínből a dobozok mélyén még pont annyit találtam, amiből a takaró befejezhető volt, azonban az egyik sávban az egyik szín mégis kakukktojás maradt...A púder színű Everyday fonalat a számítógépen nagyjából hasonló árnyalatú Everyday Big fonallal pótoltam. Ugyan egyértelmű volt, hogy a hosszúsága és vastagsága folytán a méretek azon a szakaszon nem egészen fognak megegyezni a többivel, azért reménykedtem benne, hogy nem lesz túl nagy az eltérés. Az meg a mindenképpen cél volt, hogy a színe megfeleljen az eddigiek folytatásának. A kisleány, aki számára készült a takaró, nagyon csalódott lett volna, ha kimarad ez a szín, vagy ha mással pótoltam volna. Kicsit vastagabb ott, kicsit szélesebb, kicsit jobban fodrozódik, de az egész színe így legalább egységes maradt.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.