2017. január 21., szombat

Körbe-körbe...

... csak körbe-körbe, simával, némi lyuksor a tetején szaporításképpen.

A december nagyon sűrű hónap volt, nagyon elfáradtam. Ráadásul a hullámos takaróhoz fogyóban van a fonal, és sajnos úgy tűnik, a Gombolydában még mindig nem lehet kapni minden színt, amire nekem szükségem lenne a folytatáshoz. Bonyolultabb darabhoz, a bonyolultabb megkezdett darabjaimhoz viszont semmi erőm nem volt, de a kezemnek azért járnia kellett valamin. Így fogtam hozzá egy frissen érkezett fonalból a Simplest Sweater-nek.



A nyakán valamelyest változtattam. Nem szerettem volna elöl-hátul ugyanolyan hosszú nyakat, ezért csak később kötöttem össze a kört.

A fonal első ránézésre egy picit csalódás volt. Nagyon másnak tűnt a színe így élőben, mint a képen. A webáruház képe alapján többnek tűnt benne a zöldes, többnek tűnt a világosdrapp, míg élőben egy meglehetősen sötét alapárnyalatú, sok barnával, feketével színezett fonalról van szó. Ami tulajdonképpen egészen illik ehhez a szokatlanul hideg télhez. Olyan jó belemerülős érzés most ezt a  fonalat kötni. És ugyan 100% akrylfonalról van szó, jó puha, meleg érzetű, egyáltalán nem műanyagos csikorgású.

fonal: Magic Fine az Ice Yarns-tól (100% akryl)
tű: 3,5-es

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.