2015. december 27., vasárnap

Sok-sok fonal...

Nem is tudom, hogy 40, vagy már 50 dkg fonalnál járok...Jó sok fonalat felemészt mindenesetre ez a darab.





Az egyik ujja készen lett, jöhet a következő. Úgy döntöttem, hogy a válla vonalánál középen belekötöttem ugyanazt a csavart mintát, amit az elejébe középen. Szerintem jól mutat.

Nem egészen olyan lesz a formája, mint gondoltam, de tulajdonképpen így is tetszik. Ahogy készen lett ez az ujja, akkor döbbentem rá, hogy az általam kívánt fazonhoz még vagy 5-8 cm-rel lejjebb kellett volna vinnem a karöltőt. Így inkább lesz egy bő, A - vonalú hosszú pulcsi, mintsem poncsó.

Az alja vonalára kötött rövidített sorokkal viszont nagyon szép íves forma jött ki - ami most így, blokkolatlanul, még nem látszik ezen a képen.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.