2015. december 16., szerda

Mik lesznek ezek...?

Horgolós körökben találkoztam hasonló ötlettel: egy mandala - poháralátétszerű mintát félbehajtva felhasználni azt manótestnek, angyalkatestnek, majd karácsonyfadísznek. Nagyon megtetszett az ötlet. Úgy tűnt, ehhez nem szükséges horgolócérna, akár vastagabb fonalból is kivitelezhető, könnyedén, viszonylag gyorsan.





A poháralátét mintája innen való: http://tundertanya.blog.hu/2015/04/09/horgolt_poharalatet
fonal: Himalaya Everyday
tű: 3,5-es

Belefűztem zseníliadrótot karoknak és lábaknak, félbehajtva ragasztópisztollyal összeragasztottam. Filcből vágtam kis lábakat neki. A gömböt szintén ragasztópisztollyal rögzítettem a horgolmányhoz.


Tervezem még többféle színű gömbbel, többféle színű angyaltesttel elkészíteni. Még valami csillogást lehetne rá varázsolni, e célból talán körbehorgolom fényes szállal.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.