2015. szeptember 6., vasárnap

Színek és színek...Iceland

Iceland raglán pulcsi, ezt a nevet adtam az újabb készülő lányka raglán pulcsinak a Ravelry-n.

fonal: Camilla Cotton az Ice Yarns-tól,  100% pamutfonal, olyan catania-típusú, 3,5-es tűvel kötve


Tulajdonképpen el vagyok ragadtatva ezektől a színektől. Annyira harmonikus az átmenet, annyira szépen illenek egymáshoz. Lefelé haladva hozzáadtam egy hasonló tulajdonságokkal bíró névtelen fehér színű fonalat, csíkozva, egyre több fehérrel, majd hagytam kifehéredni...
Sajnos a tervektől eltérően máshogy folytattam. Eredetileg úgy gondoltam, hogy a vállrésznél a színátmenetes fonallal kötök, aztán lefelé menet fokozatosan kifehérítem, majd fehérrel lesz befejezve az alja. De bizony azt tapasztaltam, hogy az Ice-os fonalhoz képest a másik jóval gyengébb minőségű, olyan kis merev, gyakorlatilag nem bírom egyenletesen kötni. Míg a Camilla olyan jó kis rugalmas, puha, de mégis tartása van. Jó kis fonal nagyon, az a helyzet :)...szemben a másikkal...De a színhatást nem akartam veszni hagyni - ekkora darabot meg nem fogok bontani, úgyhogy visszacsempésztem a Camillát az aljára, azzal lesz befejezve.

Messze még a pulcsi vége, főleg, hogy hosszú ujjúnak tervezem. Remélem, szépen összeáll majd a fonalak különbözősége ellenére.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.