2015. január 3., szombat

Hosszított fazonú sapka

A napokban lebontottam egy félig elkészült, vagyis egy majdani pulóver darabjait...amiről bizony időközben kiderült, hogy nem lesz belőle pulóver. Tévedés volt az a fazon, azzal a mintával, azzal a fonallal. No majd lesz belőle más.

Olyan jó kis föld színek így együtt. Továbbra is nagyon tetszik ez a színkombináció, de mi legyen belőle? Hirtelen ötlettől vezérelve egy rövidített soros, enyhén hosszított fazonú sapkát kötöttem a fonal egy kis részéből.




Egy barátnőmnek van hasonló fazonú, gépi kötött sapkája. Mikor megláttam rajta ősszel, azonnal megtetszett a fazon. Aztán véletlenül itt felejtette egy napra, mikor is én igyekeztem jól megnézni, hogyan is néz ki pontosan, hogy egyszer majd rekonstruálni tudjam. Nem sikerült pont olyanra, de szerintem így is elég jó lett a végeredmény.

A rövidített sorok a fordítottal kötött, világos drappos csíkokban találhatóak, így az a része a sapkának kissé nyújtott lesz.

A virág, 3 réteggel, erről a mintáról készült: http://www.ravelry.com/patterns/library/flower-pattern-3








nyers színű fonal: Witico Uni tombola színben (50% gyapjú, 50% akryl)
sötétbarna melírozott fonal: Witico Print mormota színben (50% gyapjú, 50% akryl)
világosbarna színű fonal: ismeretlen, a címkéje eltűnt...emlékeim szerint részben pamut, részben len tartalmú fonal

tű: 5-ös

Dupla szállal kötöttem az egészet. A lenes fonalat egy szál nyers színű Witicóval fogtam össze.

 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.