2014. június 13., péntek

Lolipop szoknya

avagy a szoknya, amit egyelőre senki nem óhajt hordani :(



Fonal: Nako Baby Lolipop, 100% akrylfonal

A belefűzött gumival együtt 16 dkg. 4-es tűvel kötöttem az egészet. Az aljára a horgolt passzé azért került, mert lustakötés ide vagy oda, mégis csak pöndörödött. A passzé és némi gőzölős vasalós blokkolás szerencsére kihúzta simára.

Alulról fölfelé, körben kezdtem kötni, rengeteg szemmel kezdve...nem emlékszem már, talán úgy 300 körül. Három nagyobb menetben fogyasztottam, meg még egy-két alkalommal egy keveset. Szerintem jó fazon lett.

Na itt van a kutya elásva, hogy akryl fonal.
Ugyan ez egy prémium kategóriájú akryl fonal, gyönyörű színekkel, nem csikorgós kötés közben, gombolyagban egészen puhának tűnik, ráadásul baby... Sapkának kiváló volt, bár mikor a nagyobbik lányom nyakához hozzáért, azért néha tett rá egy-két megjegyzést, hogy valami szúrja. Szóval így megkötve azért mégsem olyan puha, mint egy bambusz, vagy pamutfonál, esetleg egy kevertszálas pamut-akryl. Nem gondoltam volna, hogy valójában ez a fonal nem egészen alkalmas arra, hogy egy gyereknek a puszta bőrével érintkezzen. Na jó, akkor harisnyával, hiszen úgysem nyári szoknya ez, inkább tavaszra- őszre, vagy akár télre való. Még érik a dolog, hajlandó-e valamelyik harisnyával fölpróbálni majd valamikor később.

Amíg nem, addig meg gyönyörködünk benne a szekrényben :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.