2019. június 7., péntek

Finom darab

Milyen is lett ez a pulóver? Igazán finom tapintású, vékony, mégis melegnek tűnik, viszonylag könnyű, és kényelmesen nagy, lezser. Nagyon régóta szerettem volna valami hasonlót.Hatalmasat alakult a kötésben való kitartásom is ezzel a darabbal, lévén 3-mas tűvel kötöttem végig az egészet. Hát, először egy örökkévalóságnak tűnt, annyira lassan növekedett.



Kétfajta fonalból készült. A grafitos szürke Ice Yarns Woolcashco neveztű. Ősrégen vettem, jócskán tanulnom kellett még kötni, hogy egy ilyen finom fonallal bánni tudjak. Gyapjú-polyamid-kasmír-pamut összetételű, nagyon finom tapintású, olyan igazán puha fonal. A bordós Schachenmayr Regia Premium Merino Yak nevezetű, gyapjú-plyamide-yak gyapjú összetételű. Ez valamivel gyapjúsabb, sűrűbb, kicsit melegebb érzetű fonal, mint a szürke. A szürkéből nem volt annyi fonalam, hogy kijött volna belőle egy nagyobb darab, ez a kettő így együtt viszont jól illeszkedett egymáshoz, kötésképben és színben is. Meleg, ölelős, lezser téli pulcsi lett, finom kis csipkemintával.

A hátát rövidített sorokkal emeltem meg, hogy az elején legyen nyakkivágás.  Fentről, körben kötöttem az egészet.

A vadrózsát mindenképpen meg szerettem volna örökíteni, mielőtt elnyílik, és mielőtt kap némi metszést, hogy a kapun való bejutás könnyebb legyen.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.