2018. május 21., hétfő

Balatoni varázslat



Ami tulajdonképpen tavaly volt, és ahogyan idén tavasszal elővettem, és úgy döntöttem, befejezem, kiderült, hogy azért ehhez még kissé hűvös van.

Igazán ráérős nyaralás volt, a kendőhorgolás, mint kellően relaxáló, nem gondolkodtató projekt maximálisan illett hozzá. A fonal színei nagyon harmonikusan illeszkedtek ehhez a napos-vizes környezethez.








Nem találtam meg a Gombolyag magazinnak ezt számát itthon így több mint fél év után, úgyhogy ahol éppen állt, onnan befejeztem valahogyan .... Varázslat kendő, ez volt a neve ennek a modellnek. Emlékeim szerint mintha még lett volna valamiféle pikós szél, de úgy döntöttem ettől most eltekintek, így is rendben van ez a kendő.









A fonal a Schachenmayr nomottától Micro color néven fut. Mikroszálas, színátmenetes fonal, nagyon könnyű és könnyed érzet. Ezzel a szellős mintával különösen hűvös érzetet ad - vagy csak még nincs elég meleg hozzá.

4-es tűvel horgoltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.