2018. március 7., szerda

Télvégi töredékek

Március elején, még mindig sok-sok hóval. Ha pár napja készítettem volna képeket, igazi, magasan hófödte látkép tárulna elénk. Ma már olvad, csöpög, de a kertben még van érintetlen, illetve macskalábnyomos hótakaró :)















... és következzen a leltár pár megkezdett, félbemaradt, kitudjahogyfogfolytatódni projektről:

Ezt a pulcsikezdeményt részben nagyon sajnálom. Sok munka volt benne, és több mint a felét visszabontottam. Túl nagy lett, annyira, hogy az már egy kényelmes, bő pulcsinak is túl nagy...

A fonal alpakatartalmú, cirmos színezésű, kissé bolyhos, néhol egyenetlen sodrású. Azt hiszem, jó meleg, puha pulcsi lesz, ha egyszer készen lesz. Egy Drops modellt kezdtem el belőle (https://www.garnstudio.com/pattern.php?id=8061&cid=19), ami eredetileg jóval vékonyabb fonallal és tűvel készült, de szerintem ennek a fonalnak is jól áll. Kissé robosztusabb lesz így az egész, de szépen kiadja a cirmos fonal a mintát.





Alize Cotton Goldból hatszögeket kezdtem el horgolni pillanatnyi fellelkesülésből. Láttam már több, ilyesmi darabokból összehorgolt felsőt, amik nagyon mutatósak. A fonal meg nagyon jó puha, egyik örök kedvencem.





Ez egy lassan haladó  férfimellénykezdemény. Egy viszonylag vékonyabbnak tűnő fonal az Ice Yarns-tól, 50% akril 50% gyapjú összetételben. Kicsit bolyhos felületű, jó puha. Nagyon tetszik ez a koptatott farmerszerű színezése. 3,5-es tűvel kötöm, elég lassan halad.







Ez a rugalmas akrilfonal régóta vár a sorsára, ami végre lassanként alakul. Most egy nyári felsőnek indult nagyinégyzetként. Ez a minta egészen jól áll ennek a színnek, viszont a rugalmas összetételű szálnak nem feltétlenül. Még gondolkodom rajta, hogy vajon fogom-e folytatni ebben a formában.

.. és két benn pihenő macska





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.