2016. február 18., csütörtök

Rövid kirándulás az azsúrminták világába

...azután majd elválik később, vajon mennyire lesz ez hosszú távú.

Ugyan nagyon-nagyon régen, mikor még úgy huszonöt éve elkezdtem kötni, kötöttem ilyesmiket is, a mostani életvitelem mellett ez sokáig lehetetlen vállalkozásnak tűnt. Mikor bármikor fölhangozhat, hogy "anyaanyaanya most azonnal gyere ide :)", egy ilyen kis kaland után elég nehéz fejben ott folytatni a mintát, ahol abbahagytam.

Az egyik kipróbált minta jelenleg mosogatórongy formát öltött, ami a való életben valószínűleg játékbaba vagy plüssfigura takaróként fog funkcionálni.



Bizony kétszer is visszabontottam, de végül meglett a minta, a közepére már fejből is. Talán lesz jövője, látok benne fantáziát, milyen darabhoz, hogyan kapcsoljam majd.


A másik mintát úgy ítéltem meg, hogy mehet azonnal a megkezdett projektbe, és lám, jól működik, jól mutat, és egészen egyszerű kötni így folyamatában is. A megkezdése óta már egészen ruhadarab formát kezd ölteni.



"Anya, csupa világoskéket szeretnék, és eddig érjen!" - mutatja :)

fonalak:

halványlila: Kik-ben vásárolt 100% pamutfonal, meglehetősen laza sodrású, puha

világoskék: Drops Cotton Light, 50% pamut - 50% poliészter összetételű fonal, szintén elég laza sodrású és puha fonal

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.