2014. február 23., vasárnap

A vastag pulcsi


Egy téli, jó meleg, puha,hosszú pulcsit szerettem volna kötni, kellemesen színes színösszeállításban. Olyan fonalat szerettem volna választani amelyik kellőképpen puha, meleg, lehetőleg nem csupa akryl, és semmiképpen nem szúrós.


 









Fonal: Alize Superlana Maxi kétféle szürke, mályva és fehér színekben

Minta: http://www.ravelry.com/patterns/library/116-38-tunic-in-eskimo-with-cables-mid-front
A Drops ingyenes mintája

A patentmintát 7-es, a pulóver többi részét 8-as tűvel kötöttem. Kicsit rövidebbre kötöttem, mert az eredetit túl hosszúnak találtam.  A nyakát is valamivel rövidebbre kötöttem, mert semmiképpen nem szerettem volna magas nyakú pulcsit. Csavart mintát az ujjába is kötöttem.

A fonal és a tű vastagsága folytán gyorsan haladtam, így ez a pulcsi hamar élvezetet okozott a kötésben.

Az összevarrást ennek a videónak az instrukciói mentén készítettem: http://www.youtube.com/watch?v=xxLLcwjiwk8&list=PLcBheJX-o6T-vzHnZQKefxp0i7muGL4OQ&index=2
A vastag fonal okozott némi nehézséget. Szerettem volna észrevétlenebbre csinálni az összeillesztést, de így elsőre azért ez nekem nehézkes volt. Remélem, legközelebb majd könnyebben megy :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.