2014. február 23., vasárnap

Játékfagyi

Már régen megígértem nekik, hogy horgolok játékfagyikat. Különféle maradék fonalakból horgoltam.  Nagyjából ezt a mintát követtem: http://www.ravelry.com/patterns/library/ice-cream-cone-4  Mivel csak az elején néztem meg, nem jegyeztem meg pontosan, így nem egyforma hosszúak a tölcsérek, de szerencsére ez senkit nem érdekel. A gyerekeimnek inkább az volt  a fontos, hogy legyen olyan fagyi is a tölcsérben, ami a kedvenc színük :)

A fagyigombóc és a tölcsér találkozásához nem horgoltam fodrot, mert nem volt rá igény, sőt az egyikőjük egyenesen tiltakozott, mondván ő nem akar olvadozó fagyit. Pedig esztétikailag jól jött volna, hogy némileg eltakarja az összevarrás egyenetlenségeit.

A fagyik jól beleilleszthetőek a wc papír gurigákból készült tartókba. Máris indulhatott a fagyiárus játék, ami így télen különösen jó mókának bizonyult.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.