2013. december 28., szombat

Shrug

Egy Facebook-os közös rendelésből került hozzám a Dropstól a Big Delight fonal. Nem igazán tudtam, mit választok, mikor megrendeltem. Gyönyörű színátmenetes fonal, vastag, és gyapjú, körülbelül ennyit tudtam róla. Úgy gondoltam, valami poncsófélének alkalmas lesz. Körülnéztem, milyen darabokat alkottak belőle mások, és meg is találtam a nekem való mintát, némileg kombinálva egymással az alapszabást és a nagyimintát.

Azt nem tudtam, hogy rémesen szúrós gyapjúfonalról van szó. Mikor kézbe vettem, már egyértelmű volt, hogy számomra ebből fonalból csakis olyasvalami készülhet, ami nem érintkezik közvetlenül a bőrömmel.

Az alapminta innen való: http://www.lionbrand.com/patterns/90689AD.html
Ezen az oldalon több hasonló mintát is találunk shrug néven. Nagyobb eltérés lényegében csak a méretek között van: milyen hosszú, milyen széles, inkább négyzet vagy inkább téglalap alakú az alapszabás, lesz gallérja a kész darabnak vagy sem, lesznek rajta gombok vagy sem.

A nagyimintát könnyű horgolni, és mégis élvezetes, egy kezdő horgolónak is. Nem túl unalmas ahhoz, hogy hosszú távon, egy nagyobb darabnál is jól érezze magát benne az ember.

A szegély, ami a zöld fonalból készült tulajdonképpen méretnövelés céljából került oda, mert a 30 dkg-nyi Big Delight kisebb alapot adott, mint szerettem volna.










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.